Even een vakantietje doen... - Reisverslag uit Wallendbeen, Australië van Nienke Oosterbosch - WaarBenJij.nu Even een vakantietje doen... - Reisverslag uit Wallendbeen, Australië van Nienke Oosterbosch - WaarBenJij.nu

Even een vakantietje doen...

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

02 Februari 2010 | Australië, Wallendbeen

Hoi Allemaal,

Hier weer een berichtje. Dit keer zal het geen lang berichtje worden, aangezien ik elke dag ongeveer hetzelfde mee maak.
Het leven op de boederij is nog steeds erg leuk. Ondertussen gaan de kinderen ook naar school, dus ik heb het nu eigenlijk helemaal rustig. Vooral veel poetsen en doen en op de dagen dat Mathilda niet naar school hoeft (maandag, woensdag en donderdag) speel ik veel met haar. Het huis krijgt nu in ieder geval wel echt een grote beurt. Dat was heel eerlijk gezegd ook wel nodig ook.

Verder ben ik nog een week heerlijk op 'vakantie' geweest. We zijn toen naar Sydney gegaan. We mochten slapen in het huis van de ouders van haar. Samen met James ben ik een dagje later vertrokken en toen we richting Palm Beach reden had ik al zoiets van jeetje wat staan hier grote huizen zeg. Ik was nog nooit eerder in dat deel van Sydney geweest dus vandaar. Toen we aankwamen bij het huis keek ik echt mijn ogen uit. Wat een huis was dat zeg. En er werd toen ook nog even bij verteld dat dit eigenlijk een zomer huisje van die ouders is. Mijn mond viel zowat open. Het huis bestaat uit twee verdiepingen. De achterkant van het huis heeft alleen maar glazen ramen zodat je mooi van het uitzicht kon genieten. Nou ik zal snel even wat foto's op mijn hyves zetten. Wat mooi zeg. Ik vond het niet zo heel erg om op deze manier vakantie te vieren.
De week Sydney is dan ook heel snel omgegaan. Ik moest elke dag met de kinderen uit bed, ik sliep namelijk ook met Mathilda en Tom op een kamer. En zij waren altijd rond 6 uur, half 7 wakkker. Dit was helemaal niet zo erg, want na het ontbijt zetten ik ze bij de tv en klaar :). Hahaha. Voor de rest elke dag naar het strand geweest en erg vaak uit eten geweest. Ik mocht ook elke keer mee. Echt het was geweldig.
Nou heb ik toevallig gehoord dat ze de eerste twee weken van maart nog eens twee weken op vakantie gaan en ik mag mee :). Ik kijk er nu al naar uit. We gaan dan naar de zuid kust van Australie en daar ben ik toevallig nog niet geweest.

Het weeeknd na het heerlijke weekje Palm Beach ben ik naar de stad zelf gegaan. Brian en Fabian kwamen daar aan op vrijdag en ik ging ze opzoeken. Het weekend heb ik dan ook met hen doorgebracht. We lekker weer naar de o'Malleys geweest. Dit was onze vaste stamkroeg in de eerste week toen we in Sydney waren en daar moesten we gewoon weer naar toe. En op zaterdag zijn we naar de bioscoop geweest. We zijn naar de film 'Nine' geweest, wat een erg apparte film is. We kwamen met z'n drieeen dan ook de bioschoop uitlopen en we wisten alledrie niet wat we van de film moesten denken. Was hij nu goed of juist niet.
Op zondag zijn we weer terug gereden met de familie naar Wallendbeen. Brian en Fabian zijn ook meegereden.

Omdat Brian en Fabian hier nu ook zitten ben ik even verhuisd, totdat die mannen weer weg gaan. We zitten nu met z'n drieeen in een huisje vlak naast de boerderij. Het huisje is groot voor zijn doen. Het heeft drie slaapkamers, badkamer, keuken en een woonkamer. Veel spullen staan er niet in, maar het gaat mij meer om de gezelligheid. We hebben het prima naar ons zin zo. En alle benodigden spullen die hebben we. Zoals een matras op de grond, stoelen en een tafel, kookspullen, koelkast en een douche. De mannen blijven drie weken en gaan daarna weer verder, waar ik daar in tegen tot eind maart hier blijf. Dan waarschjnlijk Bali en daarna nog een maand Nieuw Zeeland en dan zit het er voor mij ook alweer op. Dan mag ik weer mijn koffers pakken om terug naar huis te komen.
Ben nu 4 maanden onderweg en ik moet zeggen dat het me echt heel erg goed is bevallen. Geen besef ervan dat ik al 4 maanden van huis ben. Nog 4 maanden te gaan :D.

Liefs Nienke

  • 02 Februari 2010 - 07:10

    Nicole:

    Heeej nien, leuk om weer een verhaaltje van je te lezen!! Goed om te horen dat het je allemaal zo goed gaat! En fijn dat je een leuk adres hebt waar je een centje bij kan verdienen en waarmee je zelfs ook nog op vakantie mag !! Bofkont ! hahah
    Succes verder met de rest !!

  • 02 Februari 2010 - 08:32

    Lin:

    Hej leutig kuiswijf,
    als je zo lekker aan t poetsen ben..kan ik je strakkies dan ook inhuren;)

    Blijft gewoon fijn om te weten dat je t zo na je zin heb.

    Wil kiep on tatjs

    xxxxxxxxxx

  • 02 Februari 2010 - 21:28

    Ad:

    Nóg 4 maanden..?!!!

  • 03 Februari 2010 - 07:11

    Brian:

    wo wat een verhaal weer zo vet wat je mee maakt ik wou dat ik er bij was :P:P:P:P zaterdag naar de film ;) kus brian

  • 04 Februari 2010 - 08:59

    Pat:

    Ja alsof je 3! Slaapkamers nodig hebt ;)
    Hihihi.
    Bijna carnaval! Jeeej!
    Verder niet zoveel te vertellen, heb je net nog aan de tel gehad ;)
    Enjoy! En spreken elkaar snel weer :)
    Kus

  • 06 Februari 2010 - 15:15

    Kirsten:

    YOU LUCKY BASTARD!
    T zou verboden moeten worden! Gekkenhuis! ;)

    (Vanavond naar hardbass, ben benieuwd of ze iets geleerd hebben van vorig jaar ;)

  • 07 Februari 2010 - 15:38

    Lisette:

    Normaal gesproken reageer ik eerder, maar was een weekje naar Au in Oostenrijk. Het lijkt me wel een toffe ervaring, op vakantie gaan, als je al op vakantie bent.

    Toedeledoki! Lisette

  • 18 Februari 2010 - 11:37

    Anouk:

    Ik wil van de ene kant deze verhalen allemaal niet lezen; je maakt me er veel te jaloers mee! Heb je een rotdag op je werk gehad en dan lees je bij mevrouw assepoetser hoe leuk ze het daar wel niet heeft :P Haha ne hoor meissie, ik blij de verhalen met liefde en plezier lezen! Soms wat te laat want ik moet altijd maar goken wanneer er een nieuw verslag op staat. Ik ik wel net dat ik me kan aanmelden voor een nieuw reisverslag, dat zal ik dan maar eens gaan doen. Veel plezier nog nien! Enne.....die week is al lang voorbij hoor. Volgens mij zei je 5 weken geleden tegen mij dat je me 'volgende week' zou mailen..... :P
    Kus!

  • 21 Februari 2010 - 10:37

    Sor:

    Eej schattie!!!

    Wat een leven!!!! Je bent echt met je neusje in de boter gevallen. hihi verdien je ook zeker hoor.
    Kijk weer uit naar je volgende verhaal!!!

    XXX Sor

  • 25 Februari 2010 - 08:35

    Pat:

    Het is weer een maand later!
    Ik wil weer een verhaahaaaaaaal :D

  • 25 Februari 2010 - 22:19

    Mark:

    Hey Nienke,

    Eerlijk gezegd kijk ik hier voor het eerst pas even rond, maar klinkt goed allemaal! Maak er nog 4 mooie maanden van daar!

    Groeten uit Tilburg,

    Mark

  • 03 Maart 2010 - 08:08

    Lin:

    Joehoeeeee nien! Wil wel weer een nieuw verhaaltje hoor;)

  • 04 Maart 2010 - 14:17

    Pat:

    Nienke is op vakaaaaaaaaaaaantie

  • 06 Maart 2010 - 12:17

    Veer:

    Hoi Nien, mis ik nou iets... even op vakantie... je bent toch al maanden op vakantie??
    Haha echt supertof joh!
    En dus ook nog lekker met kindjes aan het werk.. moet jou goed bevallen toch!
    Heel veel plezier nog, als je weer eens op vakantie gaat...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wallendbeen

Australie :D

Recente Reisverslagen:

16 April 2010

Massages yes? Transport yes? Look in my shop yes?

03 April 2010

Nieuw Zeeland deel 2

19 Maart 2010

Nieuw Zeeland deel 1

08 Maart 2010

Verder reizend

02 Februari 2010

Even een vakantietje doen...
Nienke

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 16833

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 28 Januari 2016

Canada

01 Oktober 2009 - 29 April 2010

Australie :D

Landen bezocht: