Bijna weg - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Nienke Oosterbosch - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Nienke Oosterbosch - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

28 September 2009 | Nederland, Roosendaal

Hoi Allemaal,

Bijna is het dan zo ver. De grote reid gaat voor ons Nienke beginnen. Spannend begint het nu wel een beetje te worden. De laatste paar dagen hier in Nederland ga ik nog genieten en dan echt richting down under.

Ik ben zeer benieuwd wat deze reis voor mij gaat brengen, bieden, en dingen gaat laten ervaren. Deze reis ga ik niet zomaar vergeten. En dat is ook de bedoeling. Ik hoop dat ik de tijd van mijn leven ga hebben in Australie.

Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden via deze website. Geniet van mijn verhalen en dan tot over 9 maanden.


Liefs Nienke

  • 28 September 2009 - 14:42

    Stephanie:

    Hoi Nienke! wat spannend allemaal zeg:D Gaat vast helemaal goed komen met jou daar! Ik wil je ontzettend veel plezier wensen en ik kijk uit naar je verhalen! Geniet ervan
    Liefs Stephanie (Pabo)

  • 29 September 2009 - 07:43

    Beroul:

    Wow weer zo'n spectaculair traject.
    Heb met die mooie nazomer veel plezier gehad van mijn vietnamhoed. Nu graag een boemerang meenemen. Je hebt ook hele grote....
    Goeie reis en wordt maar verliefd op een knappe aboriginal.
    De laatste tijd hangt er veel rooie mist daar...

  • 29 September 2009 - 12:39

    Mandy:

    Nou Nien, daar ga je bijna...op naar de schapen!! Pas goed op jezelf, en ik ga je zeker volgen via de site..

    Liefs Men..(K)
    p.s. tot carnaval..haha..

  • 29 September 2009 - 13:21

    Bas:

    Nienke vrouwke,

    Heel veel succes daar, geniet ervan want ook negen maanden is zo voorbij!

    Licht jaloerse groeten,

    Bas

  • 30 September 2009 - 05:55

    Linda:

    Hi Nienke
    Zwaai maar ff als je over Winton vliegt. Ik hoor wel wanneer we bij elkaar in de buurt zijn en dan gezellig ff samen een drankje en een dansje doen, hihi.

    Groetjes Linda

  • 01 Oktober 2009 - 14:33

    Lisette:

    Hey Nienie,

    Ik mis je nu al, nu moet ik 9 maanden zonder mijn MBF doen. Ik hoop dat je heel veel zult zien en dat we hier ook mogen meegenieten van je spannende verhalen. Je kunt iig véél foto's maken! Die wil ik dan ook wel zien, na de 9 maanden! Ik zal de komende tijd iedere dag op deze site kijken, kijken, of jij al weer iets hebt achtergelaten. Ik ga je héél erg missen! En zie je over 9 maanden. :'(:'( Boehoeboehoe!!

    YBF Lisje

  • 02 Oktober 2009 - 11:49

    Eef:

    Huh? Maar je was net terug! Haha! Nou het is je gegund hoor, zet evelieneke@gmail.com ff in je lijstje dan weet ik precies wanneer je weer iets leuks geschreven hebt ;-)
    Heel veel plezier, take care mate!

    Dikke kus van je nichie!

    ps. Bali was té gek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Australie :D

Recente Reisverslagen:

16 April 2010

Massages yes? Transport yes? Look in my shop yes?

03 April 2010

Nieuw Zeeland deel 2

19 Maart 2010

Nieuw Zeeland deel 1

08 Maart 2010

Verder reizend

02 Februari 2010

Even een vakantietje doen...
Nienke

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 16840

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 28 Januari 2016

Canada

01 Oktober 2009 - 29 April 2010

Australie :D

Landen bezocht: